Atenció d’hostes

A Keyda Care, estem encantats de cuidar la vostra propietat de lloguer i els vostres clients. Potser ets lluny i no pots rebre els teus clients, no pateixis el nostre equip els cuidarà durant tota l’estada.

L’atenció al client de Keyda Care consta d’un total de 4 passos connectats

Pas 1:

Recepció de convidats – Check in.

Només cal que ens comuniquis quan arribaran els teus clients, acordarem una hora per al registre d’entrada amb ells i un membre del nostre equip estarà allà per donar-los la benvinguda.

Abans de la seva arribada, es prepararà i revisarà la propietat per oferir la millor experiència als seus hostes.

Pas 2:

Els teus hostes seran atesos durant tota l’estada per qualsevol problema que pugui ocórrer a la teva propietat, com ara una fuita d’aigua, l’obstrucció del vàter, una clau perduda…

Els teus hostes també poden ser assistits pel nostre servei de consergeria si ho desitgen.

Pas 3:

Sortida dels hostes – check out

L’hora de sortida s’acordarà amb els hostes a l’arribada. Puntualment a la data acordada, el nostre equip apareixerà de nou a la propietat de lloguer i acomiadarà els hostes.

Demanarem una valoració de l’estada, es recuperarem totes les claus i comandaments lliurats i es revisarà la propietat.

Després d’acomiadar-se, es prepararan les necessitats per als membres de l’equip de neteja.

Pas 4:

Neteja de la propietat.

Segons el pla d’ocupació, Keyda Care s’encarrega de la neteja interior i de la terrassa adjacent a l’habitatge de lloguer.

La propietat estarà preparada per rebre nous clients o els propietaris segons s’hagi acordat anteriorment.