Atenció d’hostes
A Keyda Care, estem encantats de cuidar la vostra propietat de lloguer i els vostres clients. Potser ets lluny i no pots rebre els teus clients, no pateixis el nostre equip els cuidarà durant tota l’estada.
L’atenció al client de Keyda Care consta d’un total de 4 passos connectats
Pas 1:
Recepció de convidats – Check in.
Només cal que ens comuniquis quan arribaran els teus clients, acordarem una hora per al registre d’entrada amb ells i un membre del nostre equip estarà allà per donar-los la benvinguda.
Abans de la seva arribada, es prepararà i revisarà la propietat per oferir la millor experiència als seus hostes.
Pas 2:
Els teus hostes seran atesos durant tota l’estada per qualsevol problema que pugui ocórrer a la teva propietat, com ara una fuita d’aigua, l’obstrucció del vàter, una clau perduda…
Els teus hostes també poden ser assistits pel nostre servei de consergeria si ho desitgen.
Pas 3:
Sortida dels hostes – check out
L’hora de sortida s’acordarà amb els hostes a l’arribada. Puntualment a la data acordada, el nostre equip apareixerà de nou a la propietat de lloguer i acomiadarà els hostes.
Demanarem una valoració de l’estada, es recuperarem totes les claus i comandaments lliurats i es revisarà la propietat.
Després d’acomiadar-se, es prepararan les necessitats per als membres de l’equip de neteja.
Pas 4:
Neteja de la propietat.
Segons el pla d’ocupació, Keyda Care s’encarrega de la neteja interior i de la terrassa adjacent a l’habitatge de lloguer.
La propietat estarà preparada per rebre nous clients o els propietaris segons s’hagi acordat anteriorment.